CONTEXT. LUMINI. UMBRE. UNGHIURI.
UN PRODUS - MAI MULTE PERSPECTIVE
ai un produs nou, in care ai investit resurse, e gata de lansare, dar ai nevoie de o fotografie de produs. Ai nevoie de un context in care sa prezinti produsul, un context clar, bine definit, care sa transmita avantajele produsului tau. Procesul prin care ajungem la fotografia de produs care sa aduca rezultate este construit in jurul contextului in care urmeaza sa “punem” produsul tau
2.RESEARCH
probabil cel mai important pas. Ne familiarizam cu produsul / serviciul promovat, cu avantajele si dezavantajele lui, dupa care ne familiarizam cu domeniul din care face parte, in special cu concurenta
1.DISCUTIE
pe scurt, ne cunoastem mai bine. Povestim despre ce vrei sa promovam, stabilim pasii urmatori, deadline-urile si ne punem la treaba
2.RESEARCH
probabil cel mai important pas. Ne familiarizam cu produsul / serviciul promovat, cu avantajele si dezavantajele lui, dupa care ne familiarizam cu domeniul din care face parte, in special cu concurenta
4.LIVRARE(PROIECT)
iti livram proiectul finisat, in formatele in care ai nevoie. Dupa asta, ne asiguram ca reclama e implementata corespunzator canalelor de promovare alese initial
3.IMPLEMENTARE
punem cap la cap toate ideile si construim reclama propriu-zisa. Pasul asta presupune mai multe revizii(atat din partea noastra, cat si a ta), in urma carora notam cat mai multe imbunatatiri
4.LIVRARE(PROIECT)
iti livram proiectul finisat, in formatele in care ai nevoie. Dupa asta, ne asiguram ca reclama e implementata corespunzator canalelor de promovare alese initial
AM FOST INTREBATA FRECVENT
CAT DUREAZA REALIZAREA UNEI “FOTOGRAFII” DE PRODUS?
In functie de dificultatea proiectului si al resurselor necesare, livrarea proiectului se face intre 2-30 de zile de la sedinta foto.
DE CE AM NEVOIE DE O FOTOGRAFIE DE PRODUS?
Fotografiile sunt dovada unui site sau al unei pagini de socializare de succes. Formeaza prima impresie pe care o are potentialul client in momentul intalnirii cu business-ul tau. Profesionalismul trebuie sa fie redat prin aceste fotografii care vor atrage potentialul client si il va transforma in cumparator/colaborator.
DE CE FOTOGRAFIILE DE PRODUS REALIZATE IN TRECUT NU AU ADUS REZULTATE?
Pozele trebuie sa expuna intr-un mod discret faptul ca urmatorul pas ar fi cumpararea produsului sau al serviciului. In functie de clientul care ne solicita servicile, noi cautam cea mai buna strategie discreta de transformare a vizitatorului in cumparator.